Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стойностите на дебитомера на Alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със стойностите на дебитомера на Alfa 156

    Здравейте! Честита Нова Година на всички!
    От известно време имам проблем с колата и по - точно с дебитомера. Преди 6 месеца колата изгуби мощност и след направена диагностика се оказа, че има разминаване между реалната и желаната стойност на количеството въздух, което се подава. Нямаше записана грешка, че си е заминал тотално, но реших да го сменя. Нещата всякаш се пооправиха, но преди 1 седмица отново всякаш изгуби мощност. След направена диагностика отново се оказа, че има разминаване в тези стойности. Сложихме чисто нов дебитомер, при което стойностите пак се разминаваха доста. На колата й липсва рязкото ускорение в началото.
    Вървежа на колата с новия дебитомер всякаш пак беше по-добро, но не успях да преценя добре, затова и не взех новия. Реално диагностиката показва, че отново има проблем, а да давам отново пари за дебитомер в разстояние на 6 месеца малко е притеснително. Някой имал ли е подобен проблем и дали знае какво може да бъде решението му. Колата е Alfa 156 2.4 JTD 2002 - вътрешен фейслифт. Номера на дебитомера завършва на 309. Всички дебитомери които съм пробвал и ползвал са на Bosch.
    Благодаря!
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

  • #2
    И аз имам проблем с дебитомера купих нов 019 и пак същата работа не върви както трябва но при мен дори и при изключен дебитомер ми показва едно и също 5V и 40 градуса на входящ въздух не знам какво става ако някой има решение на проблема да помага колата е алфа 156 2.4 JTD 136 к.с. 99 г
    Last edited by pilota; d.m.y г., 22:03.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Juventino Покажи съобщение
      Здравейте! Честита Нова Година на всички!
      От известно време имам проблем с колата и по - точно с дебитомера. Преди 6 месеца колата изгуби мощност и след направена диагностика се оказа, че има разминаване между реалната и желаната стойност на количеството въздух, което се подава. Нямаше записана грешка, че си е заминал тотално, но реших да го сменя. Нещата всякаш се пооправиха, но преди 1 седмица отново всякаш изгуби мощност. След направена диагностика отново се оказа, че има разминаване в тези стойности. Сложихме чисто нов дебитомер, при което стойностите пак се разминаваха доста. На колата й липсва рязкото ускорение в началото.
      Вървежа на колата с новия дебитомер всякаш пак беше по-добро, но не успях да преценя добре, затова и не взех новия. Реално диагностиката показва, че отново има проблем, а да давам отново пари за дебитомер в разстояние на 6 месеца малко е притеснително. Някой имал ли е подобен проблем и дали знае какво може да бъде решението му. Колата е Alfa 156 2.4 JTD 2002 - вътрешен фейслифт. Номера на дебитомера завършва на 309. Всички дебитомери които съм пробвал и ползвал са на Bosch.
      Благодаря!
      И аз имам същия проблем братле . Видях подобрение , след като го почистих дебитомера но сега след 2 месеца пак се мъчи колицата и усещам ,че нещо не е както трябва и се чудя дали да го почистя пак , но се притеснявам да не го разваля нещо ,че един си е цифра Като я купих го нямаше това нещо , като я натисна леко и хвърчеше сега започва да върви чак след 2к и половина оборота ...

      Comment


      • #4
        Накъде е разминаването?
        За всеки случай си огледай внимателно турбо пътищата и провери ЕГР-а, или направо го затапи. Особено ако колата ти пуши повече. Не бързай да виниш дебитомера. Обикновено когато е той, отначало колата почва да тъпче във високите, т.е след 3-3,5К.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Гледай колко е волтажа, трябва да е над 4V като изфорсираш, ако е повече 4.3-4.5V още по-добре...

          Ако ЕГР-а ти е затапен или има някакъв проблем с него стойностите също се разминават!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Ами получава се така, че реалното количество въздух е по- малко от зададеното поне 2-3 пъти, даже май повече. Колата е проверявана в сервиз, като разбрах, че са проверявали и турбото и са затапвали EГР-а, но без успех. Не съм много навътре в нещата, но така ми беше обяснено. Сервиза е форумен, така че им се доверявам. Просто ми е странно да няма никакво решение този проблем и не ми се иска да я оставям така
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Juventino Покажи съобщение
              Ами получава се така, че реалното количество въздух е по- малко от зададеното поне 2-3 пъти, даже май повече. Колата е проверявана в сервиз, като разбрах, че са проверявали и турбото и са затапвали EГР-а, но без успех. Не съм много навътре в нещата, но така ми беше обяснено. Сервиза е форумен, така че им се доверявам. Просто ми е странно да няма никакво решение този проблем и не ми се иска да я оставям така
              Ако са го затапили.... ще се разминават.
              Гледай си волтажа!
              Някви грешки имали?
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Разбрах, че са го затапили само да пробват, но не се е получило. Това разминаване го имаше както казах и преди това. Грешки други няма никакви освен времето за подгрев, което предполагам е заминала подгряваща свещ. За волтажа не съм сигурен, че са гледали, но казаха, че никакви други проблеми няма. Вероятно пак ще трябва да пускам диагностика, за да го видя. А защо трябва да се гледа напрежението, смисъл доколкото разбирам, напрежението и количеството въздух са свързани и съответно не трябва ли при неправилни данни за реалната стойност да следва, че и напрежението да не е вярно - съответно развален дебитомер или изпускам нещо?
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

                Comment


                • #9
                  Ами волтажа е стойността която трябва да се гледа.
                  А при някой модификации има някакво разминаване софуерно (аз не мога точно да го обясня но някой от колегите във форума на които тва им е професия бяха разяснявали в други теми)
                  Мисля си, че твойта не е от тези с проблема, но няма как да съм сигурен, за това да не те заблудя!

                  Попълни си профила, сигурно ще се намери някой колега от форума който ти е наблизо и може да помогне.....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment

                  Working...
                  X